loading...
گوناگون
لایو بازدید : 4 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
دیدار طولانی آیةالله موسوی جزایری با سیدحسن نصرالله
آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیران شبکه ماهواره ای الاهواز، در سفری 6 روزه به لبنان که با هدف برقراری تعامل شبکه الاهواز با شبکه های بین المللی انجام شد با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کردند.در ابتدای این دیدار آیت الله موسوی جزایری، پس از ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی استان خوزستان به تأسیس شبکه ماهواره ای الاهواز اشاره کرد و افزود: این شبکه به زبان عربی و با هدف مقابله با فرقه های انحرافی و وهابیت آغاز به کار کرده است.آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین در اهواز تصریح کرد: این دانشگاه با هدف تربیت مبلغان کارآمد و مسلط به علم روز تأسیس شده است.


در این دیدار که به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در اهواز و خوزستان، به بیان خاطراتی از دیدارهای گوناگون خود با رهبر معظم انقلاب و نقش بصیرت رهبری در پیروزی رزمندگان حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه پرداخت.


لایو بازدید : 5 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

سؤال این است که چرا باید رژیم صهیونیستی از روند مذاکرات و اقدامات صورت گرفته در نیویورک عصبانی باشد؟!

به گزارش نامه، روزنامه کیهان به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

این روزها، برخی از دولتمردان محترم کشورمان اصرار دارند که ابراز ناخشنودی توأم با عصبانیت نتانیاهو و سایر مقامات رژیم صهیونیستی از روند مذاکرات و اقدامات هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر به نیویورک را نشانه موفقیت‌آمیز بودن این سفر ارزیابی کنند و در مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای خود با اشاره به دشمنی و کینه‌توزی رژیم اشغالگر قدس نسبت به ایران اسلامی، اعلام می‌دارند که اگر سفر نیویورک با موفقیت و دستاوردهای برجسته و درخور توجهی برای کشورمان همراه نبود، عصبانیت بارها اعلام شده نتانیاهو و هشدارهای پی در پی او به اوباما و سایر دولتمردان آمریکایی کمترین توضیح و توجیهی نداشت!

لایو بازدید : 6 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
روى سنگ قبرم بزرگ بنویسید «تا حالا کجا بودى؟!»


صفحه آخر شناسنامه مهم نیست!
یه وقتایی
باید تو آینه نگاه کنی
و ببینی
هنوز زنده ای یا نه...




خــدایـا صــبـرم بـا دردم نمیـخـونـه صــبری کــه دادی
تمــوم شد ولــی درد هنــور بـاقــیه...!

لایو بازدید : 4 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

وقتی بساط گریه مهیا نمی شود
وقتی که بغض بین گلو جا نمی شود
وقتی تمام شب به در خانه کریم
در می زند گدا و دری وا نمی شود
وقتی پس از معاینه ها گویدت طبیب
این قلب مرده است مداوا نمی شود
یک راه مانده بهر تو آن هم زیارت است
مشهد برو که کار تو اینجا نمی شود
********
از این همه انزوا مردد شده ام
دیوانه رنگ زرد گنبد شده ام
امروز دلم حال کبوتر دارد
انگار که بیقرار مشهد شده ام...
********
گریه بهانه ای است که عاشق ترم کنی
شاید مرا کبوتر جلد حرم کنی
آقای من! کلاغ به دردت نمی خورد!؟
از راه دورآمده ام باورم کنی
با ذوق وشوق آمده ام حضرت رئوف
فکری به حال رنگِ سیاه پرم کنی
زشتم قبول؛ بچه ی آهو که نیستم
باید نگاه معجزه بر جوهرم کنی
باید تو را به پهلوی زهرا قسم دهم
تا عاقبت به خیرترین نوکرم کنی


لایو بازدید : 8 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
  آیکون,زیبا ساز,دخترونه,گیتار


زير بارون اگه دختري را سوار كرديد


به جاي شماره به او امنيت بدهيد..

اورا به مقصد مورد نظرش برسانيد

نه مقصد مورد نظرتان...

بگذاريد وقتي زن ايراني مرد ايراني را در كوچه خلوت ميبيند

احساس آرامش كند نه احساس ترس..

بياييد فارغ از جنسيت 

كمي هم مرد باشيم...

لایو بازدید : 3 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بیست و پنجم ذیقعده، هم زمان با دحوالارض یعنی گسترش یافتن زمین است. از امیرالمومنین ـ علیه السلام ـ روایت شده است که فرمودند:


«نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد، در بیست وپنج ذی القعده بود. کسی که در این روز روزه بگیرد و شبش را به عبادت بایستد، عبادت صد سال را که روزش را روزه و شبش را عبادت کرده است خواهد داشت.»


لایو بازدید : 2 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی


این درحالی است که بر اساس آمارهای موجود، هم‌اکنون بالغ بر ۵/۱ میلیون نفر زن بیوه و مطلقه در کشور وجود دارد و روزانه نیز ۱۶۰ نفر به این آمار اضافه می‌شود.

در پی دستگیری بالغ بر دو هزار زن خیابانی و بررسی وضعیت آنها، مشخص گردیده ۶۰۰ نفر از آنها روسپی‌گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند و ۱۴۰۰ نفرشان از طریق شبکه‌های مجازی به این دام افتاده و اقدام به ارتباط‌گیری با مردان هوسران می‌کرده‌اند.

این درحالی است که بر اساس آمارهای موجود، هم‌اکنون بالغ بر ۵/۱ میلیون نفر زن بیوه و مطلقه در کشور وجود دارد و روزانه نیز ۱۶۰ نفر به این آمار اضافه می‌شود. از سوی دیگر حدود ۵/۴ میلیون نفر دختر نیز وجود دارند که هنوز ازدواج نکرده‌اند. نکته درخورد توجه اینکه بین سن بلوغ و ازدواج در کشور به شدت بالا رفته است، به طوری که بین سن بلوغ با ازدواج دختران ۱۸ سال و پسران ۱۵ سال فاصله افتاده است.

خبر دیگری در این زمینه حاکی است قبل از اجرای طرح جدید نیروی نتظامی تحت عنوان «امنیت اخلاقی» برای برخورد با پدیده بدحجابی و بدپوششی در کشور، طی یک دوره یکماهه تعدادی از زنان و دختران بدحجاب دستگیر شدند که وضعیت آنها در ابعاد مختلف بدین شرح است:

۱- از نظر گروه سنی بالغ بر ۷۸/۹ درصد از یادشدگان زیر ۱۵ سال. ۹/۴۶ درصد آنها بین ۱۶ تا ۲۰ سال، ۵/۳۱ درصدشان بین ۲۱ تا ۲۵ سال و ۸/۱۳ درصدشان ۲۶ تا ۳۰ سال سن داشته‌اند.

۲- به لحاظ وضعیت تاهل بالغ بر ۶/۸۴ درصد از یادشدگان مجرد، ۱/۱۳ درصد از آنها متاهل و ۳/۲ درصدشان مطلقه بوده‌اند.

۳- از نظر میزان تحصیلات بالغ بر ۹/۴۶ درصد از یادشدگان دارات تحصیلات متوسطه و دیپلم،‌ ۷/۲۷ درصد آنها فوق دیپلم و لیسانس و ۴/۲۵ درصدشان بالاتر از لیسانس
بوده‌اند.

۴- بله لحاظ داشتن شغل بالغ بر ۴/۲۵ درصد از یادشدگان محصل، ۳/۱۹ درصد از آنها دانشجو، ۴/۱۵ درصدشان دارات شغل آزاد، ۵ درصد کارمند بخش خصوصی، ۵/۱۱ درصدشان خانه‌دار و ۱۷ درصدکارگر یا بیکار بوده‌اند.

۵- از نظر نحوه زندگی بالغ بر ۵/۳۸ درصد از یادشدگان با والدینشان و ۷/۱۷ درصد از آنها با یکی از والدینشان زندگی می‌کنند و ۸۸/۴۴ درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.

۶- به لحاظ سابقه دستگیری بالغ بر ۵/۸۷ درصد از یادشدگان سابقه دستگیری نداشته اند، ۵/۷ درصد از آنها برای بار دوم دستگیر شده‌اند و ۵/۵ درصدشان از پاسخ‌گویی به این سوال خودداری کرده‌اند.

دختران فراری 3 فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی دختران فراری 4 فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی دختران فراری 5 فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی دختران فراری 6 فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی دختران فراری 1 فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی دختران فراری 2 فاجعه‌ای برای جامعه زنان/ دختران فراری در خیابان های تهران + تصاویر جنجالی

گرداوری:زیرمیزی


لایو بازدید : 8 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
از امام صادق علیه السلام پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟
فرمودند بر چهار اصل:
1. دانستم رزق مرا دیگری نمی‌خورد، پس آرام شدم؛
2. و دانستم که خدا مرا می‌بیند، پس حیا کردم؛
3. و دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی‌دهد، پس تلاش کردم؛
4. و دانستم که پایان کارم مرگ است، پس مهیا شدم

 

این مطلب رو یه جا دیدم خیلی قشنگ بود،بخاطر همین اینجا گذاشتم تا یادم باشه همیشه بعنوان یه یادگاری...


تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 687